Ketvirtadienis , 23 sausio 2020
Pagrindinis / Verslas / Kokių įmonių informaciją dažniausiai bandoma nutekinti?

Kokių įmonių informaciją dažniausiai bandoma nutekinti?

Visame pasaulyje nebūna nė vienos dienos per kurią nebūtų nutekinta didesnės ar mažesnės įmonės informacija. Į šį reiškinį galime žiūrėti iš dviejų pusių. Kas svarbiau, ar apie vieną įmonę nutekinta svarbi verslo informacija ar įmonių valdančių privačių asmenų duomenis masinis informacijos nutekinimas ar perleidimas trečiosioms šalims. Su šiais kaltinimais jau senokai teismuose bylinėjasi Facebook ir kitos didžiosios pasaulio įmonės. Kaip teigia mūsų partneriai detective.lt, tai tik ledkalnio viršūnė. Lietuvos informacinę erdvę pasiekia per mažai įvykių susijusių su informacijos nutekinimu užsienyje ir ypač Lietuvoje. Skųstis kad tavo darbuotojai nutekino informaciją apie įmonės veiklą arba vartotojų duomenis yra gėda ir tokius atvejus stengiamasi užglaistyti be didelio triukšmo. Kokios įmonės nukenčia labiausiai?

Pinigai

Finansinė informacija apie įmonės veiklą, užsakymus sumas, pirkėjus ir tiekėjus dažniausiai bando nutekinti banko ir kitų finansinių institucijų darbuotojai ir informacinių technologijų specialistai. Nors šios įstaigos ir gerai žino šią problemą ir nuolat su tuo kovoja, dėl neatsakingų ir nelojalių darbuotojų nutekintos informacijos padaroma žala vertinama šimtais tūkstančių eurų.

Sveikata

Apie jautrios informacijos nutekinimą sveikatos įstaigose retai girdime nors tai dar nuo tarybinių laikų įsišaknijusi norma. Informacija apie sveikatos būklę, atliktas operacijas, pooperacinė gydymą ir gydytojo prognozes nutekina ne ti pats gydytojas pernelyg neapgalvotai dalindamasis informacija su tais kuriems nebūtina žinoti paciento vardo ir pavardės. Ypač privati informacija keliauja iš ligoninių slaugių ir kitų aptarnaujančio personalo lūpomis, tai ypač pasakytina apie gydymo įstaigas regionuose kur žmonės gyvena mažose bendruomenėse ir jautri informacija apie sveikatos būklę žinant mūsų visuomenės įpročius, tampa paskalų ir patyčių objektu.

Prekyba

Lojalių vartotojų informacija, nuolatiniai ilgalaikiai partneriai, pagrindinės eksporto kryptys, prekių ir paslaugų kainos, gaminio savikaina ir panašūs dalykai yra bene pats vertingiausias turtas. Ši informacija domina ne tik konkurentus vietos rinkoje bet ir užsienyje. Dar didesnis pavojus kyla kai ilgametis vadovas ar vadybininkas ar susivienijusi suinteresuotų žmonių grupuotė nutekina šią informaciją savo naudai ir turėdami reikiamos patirties ir visą šviežiausią informaciją įsteigia analogiškas prekybos ar gamybos įmones trečiųjų asmenų vardais ir sėkmingai vysto veiklą pervilioja klientus iš savo buvusios darbovietės.

Taip pat skaitykite

Išmanieji įrenginiai, kuriuos ateityje valdysime savo mintimis

Daugiau nei prieš 12 metų rinkoje pasirodė pirmasis „iPhone“ išmanusis telefonas, tokiu būdu atsirandant naujai ...