Trečiadienis , 8 balandžio 2020
Pagrindinis / Uostas / Patogiausias būdas gabenti krovinius į Suomiją

Patogiausias būdas gabenti krovinius į Suomiją

keltas

Visi žino, kad gabenimas oro transportu ir kurjeriais yra brangus ir tam tikroms prekėms būtų finansiškai nuostolingas nes labai padidintų jų savikainą. Galbūt nežinojote, kad gabenimas lėktuvais yra 5 kartus brangesnis nei laivais. Dėl šios priežasties tarpusavyje konkuruojantys pervežimo būdai į Helsinkį yra tik du, tai gabenimas vilkikais kai prekes sukraunama priekaboje arba konteineryje arba keltais ir laivais jūriniuose konteineriuose. Kokiais faktoriais remiantis skaičiuojama krovinių gabenimo kainą? Visų pirma svarbu kiek kroviniai užima vietos ir koks yra jų svoris. Vilkikų yra keletos tipų, į standartinius galima krauti virš 20 tonų krovinių o į tokius pat tik palengvintos konstrukcijos t.y. pritaikytus didelei apimčiai bet mažesniam svoriui pvz akmens vatai, porolonui ir kitiems stambių gabaritų tačiau mažo svorio kroviniams. Krovinio svoris yra svarbus tik gabenant sausuma, laivais krovinių svorio apribojimų nėra, nepatogumų gali sukelti tik krovinio išmatavimai ir būtinybė keisti konteinerio tipą kas kainuoja papildomai. Taigi, kuriuo būdu vežti patogiau?

Greitis ar kaina. Ką renkatės?

Nesvarbu kokį būdą pasirinksite vis tiek reikės keltu plaukti per Suomijos įlanką. Žinoma, su laivu krovinius nugabenti užtruks ilgiau nes vien kiek užtrunka laivo pakrovimas ir iškrovimas kai tuo tarpu vilkikai krovinius pasikrauna greitai ir iškart išvyksta į kelionę. Laiko atžvilgiu transportavimas keliais laimi bet kokiu atveju nes iki nuo Vilniaus iki Helsinkio galite nuvežti krovinius per 10 valandų. Plukdant jūriniuose konteinerius to nepasieksite niekada bet jei reikia nuvežti didelių gabaritų ar birius krovinius tuomet kitos išeities nėra, be to išaunosite mažus pervežimo tarius ir masto ekonomija.

Pasirinkite prioritetus

Kiekvienas krovinių gabenimo atvejis yra skirtingas ir įmonės renkasi svarstydamos ne tik naudą bet ir trūkumus. Vieniems svarbu greitas pristatymas, kitiems aktualiau mažesnė kaina nes ji turi tiesioginę įtaką gaminio kaštams, dar kiti nori kad transporto įmonė pasirūpintu viskuo nuo..iki. Patogumą šiuo atveju kiekviena įmonė supranta savaip, apibendrinant galima pasakyti, kad tai yra pusiausvyros suradimas kad patenkintas būtų ne tik krovinio siuntėjas bet ir gavėjas. Kai bebūtų, ar esate gamintojas ar tiekėjas, trumpi pristatymo terminai yra prioritetas o paruošti alternatyvūs gabenimo būdai visuomet turi būti iš anksto apgalvoti.

 

Taip pat skaitykite

Kodėl automobilio stiklo nerekomenduojama keisti patiems?

  Automobilio stiklas iš pirmo žvilgsnio yra gan nesudėtingai įmontuotas ir jam suskilus ar sudužus ...