Antradienis , 23 balandžio 2024
Pagrindinis / Verslas / Google Ads reklama prieš SEO kampaniją

Google Ads reklama prieš SEO kampaniją

google ads

Norintys paskatinti savo verslą ir ieškantys efektyvios interneto reklamos sprendimų dažnai susiduria su dilema: kur investuoti – į Google Ads ar SEO kampaniją? Norėtume pateikti keletą svarbių argumentų šioje kovoje.

Google Ads – greitam rezultatui

Reiktų atminti, kad Google Ads tinkamas greitam klientų atvedimui. Tiesiog nustatomi raktiniai žodžiai ir suinteresuoti klientai pradeda eiti iš karto po reklamos paleidimo. Tiesa, jie nustoja eiti irgi iš karto, kai tik reklama pasibaigia, nes išnaudojamas parodymų ir paspaudimų biudžetas.

Daugiau apie Google Ads rašoma čia: https://seoreklama.lt/google-adwords-reklama/

Tuo tarpu SEO kampanija greitos „grąžos“ neduoda, todėl laikoma ne tokia efektyvia.

Google Ads padeda SEO kampanijai

Dažnai vienu metu yra vykdomos abi kampanijos – Google Ads ir SEO. Kol SEO kampanija įsibėgėja, Google Ads sugeneruoja nemažai klientų ir pajamų, tokiu būdu finansuojamos ilgalaikės SEO programos.

Kitas būdas, kaip Google reklama padeda optimizacijai yra… nukreipimo puslapiai. Google Ads ekspertai rekomenduoja kiekvienai kampanijai susikurti specialų nukreipimo puslapį, į kurį vestų visus lankytojus, paspaudusius Google Ads nuorodas. Tie nukreipimo puslapiai (landing page) paprastai yra tam tikros temos ir apima tam tikrą raktinį žodį. Pavyzdžiui, avalynės parduotuvė nori pareklamuoti moteriškus aukštakulnius ir tuo tikslu sukuria tam tikrą nukreipimo puslapį /moteriski-aukstakulniai.htm Tokiame puslapyje rodomi tik aukštakulniai, nors akivaizdu, kad parduotuvė prekiauja ir kita moteriška avalyne. Tokiu būdu yra sukuriamas ir atskiras puslapis, kurį galima reklamuoti ne tik per Ads, bet ir SEO metodais. Kuo tokių puslapių daugiau, tuo daugiau lankytojų surenkama ir didinami pardavimai.

Google Ads trunka savaitę, SEO mėnesius

Jau minėjome, kad Google Ads reklaminės kampanijos yra trumpalaikės, o SEO – ilgalaikės. Pasibaigus Ads kampanijai, reklaminė žinutė yra nebeviešinama, todėl ir lankytojai nebevedami. Tuo tarpu po SEO kampanijos tas nukreipimo puslapis lieka dar ilgai ir atveda klientų nuolatos. Aišku, jį reiktų padaryti taip, kad tiktų abiejų rūšių reklamai.

Jei norite greito rezultato – rinkitės Google Ads. Jei norite stabilaus ilgalaikio rezultato – dirbkite daugiau su SEO.

Google Ads galima vykdyti savarankiškai?

Teoriškai galima. Kaip ir SEO kampaniją. Tik klaidos rizika tokia didelė, kad retai kada būna verta. Vis dėlto, abu interneto reklamos būdai reikalauja specifinių žinių ir patirties, o domėtis subtilybėmis užtrunka labai ilgai. Geriau jau tegul darbuojasi profesionalai…

Taip pat skaitykite

Iššūkiai ir sprendimai: kaip versle efektyviai sandėliuoti prekes?

Efektyvus sandėliavimo procesų valdymas yra kritiškai svarbus bet kurioje logistikos grandinėje. Nuo mažų vietinių prekybininkų ...