Priekinis automobilio stiklas yra labai svarbi dalis nuo kurios didele dalimi priklauso vairavimo kokybė, bei sukeliami šio proceso pojūčiai. Įdužę, įskilę ar tiesiog purvini autostiklai ne tik apsunkina vairavimą, bet ir gali sukelti rimtą pavojų tiek žmonėms transporto priemonėje, tiek ir jo išorėje. Būtent dėl šios priežasties, yra svarbu, kad automobilio stiklas būtų kuo švaresnis ir neturėtų jokių pažeidimų, kurie trukdytų vairuotojui. Ir jei vienus įskilimus ar įtrūkimus dar įmanoma sutvarkyti, jei laiku imtis reikiamų veiksmų, tai pavėlavus ar rimčiau pažeidus langą, jį teks keisti.
Šiuolaikiniuose automobiliuose langai jau seniai nebemontuojami guminių tarpinių pagalba. Tai padeda sumažinti transporto priemonių svorį, ir padaro patį stiklą kėbulo nešančios konstrukcijos dalimi. Tokiu būdu yra padidinamas vairuotojo ir keleivių saugumas. Tačiau tai turi ir kitą pusę – jei ankščiau automobilio stiklo keitimas buvo įmanomas net ir neturint ypatingų sugebėjimų, tai dabartinis „įklijavimo“ procesas reikalauja specialistų pagalbos. Taip yra dėl to, kad tenka naudoti specialius klijus ir kokybiškas medžiagas, užtikrinančias darbų kokybę. Jei stiklas nebus įstatytas teisingai, tai nuo vibracijų, ar nestipraus stumtelėjimo jis gali ir vėl gan greitai įtrūkti, o tai vėl sukels papildomų problemų ir žinoma išlaidų.
Pats procesas yra ne tiek sudėtingas techniškai, kiek reikalauja kruopštumo ir tinkamo pasiruošimo. Pirmiausia, jokiu būdu negalima montuoti stiklo esant rūdims, ar kitiems nešvarumams. Kėbulo paviršius turi būti švarus ir lygus. Svarbu naudoti itin kokybiškus klijus, skirtus būtent šiems darbams. Suprantama, kad reikia laikytis visų reikalavimų susijusių su klijų naudojimu: temperatūra, laikas ir pan. Ne ką mažiau svarbi ir pačio stiklo kokybė, todėl rekomenduojama rinktis žinomų ir patikimų gamintojų produkciją.
You must be logged in to post a comment.