Sunku patikėti, kad nuo pirmųjų automobilių valytuvų, pasirodžiusių rinkoje, praėjo jau beveik 120 metų. O šiandien be jų nebūtų įmanoma įsivaizduoti vairavimo lietingą ar snieguotą dieną. Tačiau tikriausiai daugelis sutiksite, kad nekokybiški ar susidėvėję valytuvai – tai, galima sakyti, tas pats, kas jų nebūtų.
Renkantis valytuvus savo automobiliui, geriausia kreiptis į profesionalus, tačiau jeigu nėra galimybės, svarbu žinoti keletą dalykų. Visų pirma, automobilių valytuvai gali būti skirtingų tipų, kurių paprastai yra trys. Tai – karkasiniai valytuvai su metaliniu karkasu, berėmiai valytuvai ir hibridiniai (karkasas yra iš plastiko, apsaugančio gumą nuo dėvėjimosi).
Karkasinių valytuvų populiarumas nuolatos mažėja, kadangi jie yra skirti senesniems automobiliams, kurių gatvėse taip pat mažėja. Šio tipo valytuvai šaltuoju sezonu sušąla, todėl tampa nelankstūs ir tinkamai neatlieka funkcijos, kol vėl nesušyla. Naujesniems automobilių modeliams labiau skirti berėmiai ar hibridiniai valytuvai, kurie neužšąla ir yra išlaiko savo savybes bet kokiu oru.
Tiesa, be paties valytuvo tipo svarbu atkreipti dėmesį ir į valytuvo jungtį, čia daugelis įsigydami taip pat padaro klaidą. O valytuvo guma – vienas svarbiausių šio įrenginio funkcinių aspektų, nuo jo priklauso ir funkcionalumas ir ilgaamžiškumas. Specialistai jokiu būdu ragina šioje vietoje netaupyti ir rinktis ne pigius grafitinės, o silikoninės gumos valytuvus. Grafitinė guma yra pigesnė, todėl ir valytuvai pigesni, tačiau langų valymas nepalyginamai prastesnis. Be to, labai svarbus ir valytuvų ilgis, kuris šiuolaikinių valytuvų paprastai yra skirtingas, todėl reikalinga tinkamai juos uždėti.
Tiesa, šiandien kai kurie gamintojai siūlo itin kokybiškus ir inovatyvius automobilių valytuvus, išsiskiriančius plokščiąja valymo sistema. O šluotelės valomoji guma yra pagaminti iš specialios gumos, kuri langų valymą daro tiesiog nepriekaištingą.
You must be logged in to post a comment.