Krovinių gabenimas yra labai atsakinga paslauga nepriklausomai nuo gabenimo būdo. Nors vieni transportavimo būdai yra saugesni už kitus, tačiau bet kuriuo atveju nėra 100 % apsaugoti. Neretai pasitaiko įvairių atvejų, kad net ir gabenant krovinius vienu saugiausių būdų – oru, siuntiniai ar kroviniai dingsta, būna pavogti.
Bet kuriuo atveju už kovinių ir siuntinių saugų ir patikimą pristatymą gavėjui yra atsakinga įmonė, kuri krovinį gabena. Tiesa, ne visais atvejais ir ne visos bendrovės linkusios prisiimti atsakomybę arba apdrausti krovinius, kas yra iš tiesų kartais labai svarbu.
Krovinių draudimas yra vienas iš apsaugos būdų, nors kartais krovinio vertė gali būti ir nepamatuojama finansiškai. Ypatingai brangius krovinius – meno vertybes ar papuošalus, relikvijas, būtina apdrausti krovinių draudimu. Nors moralinė žala pasirodys neatitaisoma ar negrįžtama, bet kai kuriais atvejai tai gali pagelbėti sprendžiant finansinį klausimą.
Tačiau verta pagalvoti, kad krovinys gali būti apgadintas, pažeistas turinys ar netenkama jo dalies, tokiu atveju draudimas atlygins patirtus finansinius nuostolius. Kartais tokie nuostoliai susiję su klientais, kuriems turi būti kompensuojamos jų išlaidos už įsigytą ir negautą siuntinį. Tokiais atvejais siuntėjas išvengia nenumatytų nuostolių, nes juos padengia krovinio draudimas.
Apdrausti krovinius galima nepriklausomai nuo gabenimo būdo. Kroviniams draudimas galioja tiek gabenant sausumos keliais, tiek geležinkeliais, oru ar jūra. Draudimas taip pat gali būti pritaikomas pagal krovinio vertę, rūšį, galima rinktis vienkartinį arba reguliarų krovinio draudimą. Reguliarus draudimas gali būti pravartu, jeigu krovinius ir siuntas tenka gabenti reguliariai. Be to, Pagal poreikį krovinius galima drausti nuo visų rizikų, vadinamuoju visų rizikų draudimu. Kitais atvejais taikyti draudimą tik tam tikroms sąlygose numatytoms ir labiausiai tikėtinoms rizikoms pagal konkretų krovinio turinį.
You must be logged in to post a comment.