Naujų darbuotojų paieška daugumai įmonių tampa sunkiai įveikiama užduotimi. Jau nekalbant apie tai, kad šiam procesui reikia skirti daug laiko, kai kuriais atvejais rezultatai vis tiek netenkina įmonės vadovų. Juk visuomet norima rasti pareigoms tinkantį ir kompetentingą specialistą. Ar tai tikrai taip sunku? Pasistengsime atsakyti į šį klausimą.
- Rasti gerą darbuotoją sunku, jeigu…
Dažniausiai sunkumai ieškant naujų darbuotojų kyla dėl keletos priežasčių. Pirmiausia – paieškoms reikia skirti pakankamai daug laiko. Skelbimų talpinimas, CV peržiūra, darbuotojų atrankos ir kiti paieškos veiksmai iš tiesų atima daug laiko. Dėl jo stokos kartais netinkamai išnaudojamos galimybės, pavyzdžiui, patalpinamas tik vienas skelbimas, neperžiūrimi visi atsiųsti CV ir pan. Tuomet sulaukiama ir prastesnio rezultato: nerandama tinkamos kvalifikacijos darbuotojo, priimami mažiau patirties turintys darbuotojai ir kt. Taip pat dažnai įmonės susiduria su sunkumais kai ieško mažiau populiarios specialybės darbuotojų. Kai kurių profesijų specialistų Lietuvoje tikrai trūksta, tad rasti šių specialistų kartais išties problematiška.
- Kaip lengviau ir greičiau rasti darbuotoją
Geriausias sprendimas yra patikėti darbuotojų paieškas šios srities specialistams – personalo atrankos ir paieškos agentūrai. Tuomet jums tereikės tik vieną kartą atvykti į pokalbį su agentūros atstovais. Po agentūros atliktos darbuotojų paieškos ir atrankos jums bus pristatyti keli geriausiai tinkantys kandidatai. Taip ne tik sutaupysite daug laiko, bet ir būsite tikri, kad atranka atlikta profesionaliai ir atrinkti darbuotojai išties tinkami pareigoms užimti. Tačiau jei vis dėlto nusprendėte darbuotojo ieškoti patys, mūsų patarimas norint greičiau ir lengviau rasti darbuotoją – talpinti kuo informatyvesnį skelbimą. Tuomet išvengsite skambučių ar laiškų su prašymu suteikti daugiau informacijos bei būsite tikri, kad kreipsis tik tie kandidatai, kurie tinkami šiam darbui.
You must be logged in to post a comment.