Penktadienis , 19 balandžio 2024
Pagrindinis / Verslas / Mažosios bendrijos steigimas: žingsnis po žingsnio

Mažosios bendrijos steigimas: žingsnis po žingsnio

Drąsiai sakoma, kad šiuo metu yra geriausias laikas pradėti savo verslą? Kodėl? Kadangi informacinės technologijos ne tik atveria plačias galimybes, tačiau ir sutaupo daug laiko. Svarbiausia yra ieškoti savo nišos bei dirbti, kol galiausiai rezultatas bus. O jis, esame tikri, bus pasiektas.

Visgi, pirmas darbas kurį reikia padaryti – nuspręsti, kuri verslo forma Jums labiausiai tinka. Viena mažiausiai rizikingų yra Mažoji bendrija. Kadangi mažosios bendrijos steigimas yra gana paprastas, nereikia įstatinio kapitalo, o veiklos vadovais gali būti visa komanda narių – apsimoka rinktis šią veiklos formą.

Įmonės steigimo etapai

Pirmiausia reikia nuspręsti, koks įmonės pavadinimas geriausiai atitinka Jūsų veiklos pobūdį. Jis turi būti ne tik iškalbingas, tačiau ir informatyvus, žinoma, įsimenantis. Sugalvojus reikia kuo greičiau rezervuoti vardą Juridinių asmenų registre. Tai atlikus – laikas pasirūpinti dokumentais. Tai yra steigimo sutartis, kurioje reikia nurodyti įmonės steigimo sąlygas, akcininkų protokolą, kuriame yra pateikti valdymo organai. Galiausiai, reikia MB registracijos adreso.

Sutvarkius dokumentus reikia pasirūpinti įstatinio kapitalo sudarymu. Įstatymai nenurodo jokios minimalios sumos kaip kad pavyzdžiui UAB atveju, kuri siekia 2 500 eurų. Banke reikia atidaryti kaupiamąją sąskaitą į kurią ir reikia pervesti įstatinio kapitalo sumą. Tuomet bankas išduoda pažymą, kad kapitalas yra sutvarkytas.

Galiausiai, dokumentus tvirtina notaras, jie pateikiami registrų centrui. Pastarasis registruoja įmonę. 

Steigimui – remkitės pagalba 

Natūralu, kad susipažinus su steigimo žingsniais viskas gali atrodyti labai sudėtinga. Svarbu nepamiršti smulkmenų, kadangi jos ateityje gali sukelti nesklandumų. Ne veltui vis daugiau lietuvių renkasi apskaitos įmones, kurios padeda ne tik įsteigti MB, tačiau paskui ir padeda vesti buhalteriją. Įmonės pasirenkamos taip  pat dažnai kaip ir samdomi buhalteriai. Kodėl apsimoka samdyti įmonę, o ne asmeninį specialistą su kuriuo bus sudaroma sutartis? Kadangi įmonėje dirba daugiau specialistų, tad mokate vieną, tačiau gaunate daugiau. Taip pat įmonės samdymas visada kainuoja pigiau, o verslo pradžioje daugelis stengiasi sutaupyti kuo daugiau.

Svarbiausia yra išdrįsti daryti tai, kas Jums patinka. Tuomet sėkmė bus Jūsų pusėje.

Taip pat skaitykite

Iššūkiai ir sprendimai: kaip versle efektyviai sandėliuoti prekes?

Efektyvus sandėliavimo procesų valdymas yra kritiškai svarbus bet kurioje logistikos grandinėje. Nuo mažų vietinių prekybininkų ...