Antradienis , 29 rugsėjo 2020
Pagrindinis / Verslas / Lean ir daugybė šios metodikos privalumų

Lean ir daugybė šios metodikos privalumų

 

Lean metodikos pritaikymu yra siekiama įgyvendinti nedidelius ir pavienius pokyčius tam, kad būtų padidintas produkto ar paslaugos, pristatomos klientui, greitis, našumas ir kokybė. Tai nėra greita „korekcija“. Tai yra ilgalaikis siekis ir ilgalaikis tikslas, kurio siekiama vadovaujantis sistemingo tobulėjimo filosofija.

Atsižvelgiant į labai sparčiai tobulėjantį ir judantį šiandieninį pasaulį, kiekvienam verslui tampa ypač svarbu nuolatos tobulinti savo komercinės veiklos vykdymui skirtus sprendimus ir prisitaikyti prie besikeičiančių ir greitai augančių klientų poreikių. Tokioje verslo aplinkoje įmonės, kurios pritaiko Lean metodiką, turi galimybę pasinaudoti jos privalumais, suteikiant sau didesnį konkurencinį pranašumą. Todėl labai naudinga sužinoti, kokie yra Lean metodikos privalumai ir kodėl šią metodiką yra verta pasitelkti jūsų verslui.

Didesnis produktyvumas

Pritaikant Lean metodiką, visiškai eliminuojamos užduotys, kurios nesukuria jokios pridėtinės vertės klientui. Tokie veiksmai/užduotys (neturintys prasmės/naudos) yra priskiriami „atliekoms“. Nenaudojamų duomenų rinkimas, nereikalingų medžiagų ar produktų gaminimas ar dėl lėtai veikiančių sistemų prarandamas laikas yra tik vos keli iš daugybės naudos ir pridėtinės vertės nesuteikiančių pavyzdžių. Pašalinus tokius nereikalingus procesus, darbuotojai ima įgyvendinti tik tas užduotis, kurios teikia naudą klientams.

Sklandesni procesai

Kuomet naudos nesuteikiančios užduotys būna pašalinamos iš kasdienių verslui būdingų procesų, susitelkiama į likusius naudą suteikiančius žingsnius, siekiant, kad tokie procesai būtų įgyvendinami sklandžiai, be jokių trikdžių, atidėjimų ar kitų nepatogumų. Tokiu būdu yra užtikrinama, kad visi procesai pasižymėtų didžiausiu našumu, o galutiniam vartotojui produktas ar paslauga būtų pristatyti laiku.

Didesnis lankstumas

Kuo vidiniai įmonės procesai bus įgyvendinami sklandžiau, tuo geresnį aptarnavimą bus galima pasiūlyti savo klientams. Tuomet verslas būna tokioje padėtyje, kurioje gali veiksmingiausiai savo klientams pasiūlyti tai, ko jie nori ir taip, kaip jie nori – pačiu laiku ir siūlant aukščiausią kokybę. O į pagalbą pasitelkiant platų Lean metodikos priemonių asortimentą, bet kokios iškylančios problemos gali būti išsprendžiamos lengviau ir greičiau.

Sumažinamos laiko sąnaudos

Masinis vartojimas auga su kiekvienais metais, todėl tai reikalauja ir greitesnio prekių ar paslaugų pristatymo. Lean metodikos pagalba galima sumažinti tokiems tikslams pasiekti reikalingą laiką ir klientams norimą produktą pristatyti greičiau už konkurentus. Lean padeda iš viso proceso išbraukti nereikalingus žingsnius, tokiu būdu optimizuojant laiko sąnaudas.

Pagerinama produkto kokybė

Kuomet verslas susiduria su produkto kokybės klausimo problema, Lean metodika gali pasiūlyti daugybę įvairių priemonių, kurios padeda nustatyti tokios atsiradusios problemos pagrindines priežastis. Tai padeda pagerinti produkto kokybę ir leidžia ateityje išvengti tokių pačių klaidų kartojimo.

Padidinamas klientų pasitenkinimas

Lean metodikos taikymo pagrindas – patenkinti klientai. Iš kasdienių komercinės veiklos vystymo procesų pašalinant „atliekas“ ir veiksmingai optimizuojant visus svarbiausius procesus, galima patenkinti visus klientų poreikius, suteikiant jiems tai, ko jie nori.

Taip pat skaitykite

telefonu taisykla

Telefonų taisykla gali padėti ne visais atvejais

Dažnai girdime, jog gyvename – technikos pažangos ir informaciniame laikotarpyje, kai technika – visiškai pavaldi ...