Pirmadienis , 3 spalio 2022
Pagrindinis / Gyvenimas / Augalinis maistas pagerins jūsų sveikatą ir gyvenimo kokybę

Augalinis maistas pagerins jūsų sveikatą ir gyvenimo kokybę

Augalinis maistas – tai vaisiai, daržovės, riešutai, sėklos, ankštinės daržovės ir neskaldyti grūdai. Tačiau ar augalinė mityba reiškia, kad mes turime valgyti tik šiuos maisto produktus, atsisakydami viso kito? Laimei, tikrai ne! Apie augalinę mitybą reikėtų kalbėti daug laisviau nei galėjote įsivaizduoti. Šios mitybos taikymo atveju paprasčiausiai turėtų būti valgoma daugiau augalinio maisto, kuris yra ruošiamas kuo natūraliau, vengiant perdirbtų maisto produktų ir mažinant suvartojamos mėsos kiekį. Taigi, žvelgiant plačiąja prasme, augalinės mitybos pagrindas – tai augalinės kilmės produktų, kurie yra sveikesni ir maistingesni, vartojimas.

Augalinės mitybos privalumai

  • Daug organizmui būtinų medžiagų. Vaisiuose, daržovėse ir neskaldytuose grūduose yra gausu vitaminų, mineralų, skaidulinių medžiagų ir antioksidantų.
  • Svorio mažinimas. Valgant daugiau daržovių, vaisių ir maistinių skaidulų, sumažėja kasdien suvartojamų kalorijų ir riebalų kiekis, pagerėja medžiagų apykaita ir virškinimas.
  • Įvairių ligų prevencija. Augalinėje mityboje yra daugiau antioksidantų, todėl ji padeda sumažinti lėtinių uždegiminių ligų, tokių kaip 2 tipo diabetas, riziką. Daržovių, pupelių, neskaldytų grūdų, riešutų ir sėklų derinys padeda sumažinti kraujospūdį ir cholesterolio kiekį kraujyje, taip pat Alzheimerio ligos, širdies ligų ir kai kurių rūšių vėžio riziką. Be to, nevalgydami per daug apdorotų maisto produktų, sumažiname neigiamą cheminių priedų poveikį savo organizmui.
  • Sveikatai naudingos skaidulinės medžiagos. Augaliniame maiste, tokiame kaip daržovės, sėklos ir pupelės, yra daug skaidulinių medžiagų, o gyvūniniuose maisto produktuose jų nėra. Dėl skaidulinių medžiagų trūkumo padidėja cholesterolio ir cukraus kiekis kraujyje, atsiranda virškinimo sutrikimai ir padidėja kitų ligų rizika.
  • Sveika širdžiai. Augalinė mityba yra gerokai sveikesnė mūsų širdžiai, nes joje mažiau cholesterolio ir sočiųjų riebalų bei daugiau maistinių skaidulų.
  • Teigiamai veikia aplinką. Gyvulininkystės pramonė daro labai didelę žalą mus supančiai aplinkai dėl cheminių trąšų, pesticidų, antibiotikų naudojimo, iškastinio kuro išeikvojimo, metano patekimo į atmosferą ir kt. Todėl perėjimas prie augalinės mitybos gali padėti išsaugoti mus supančią aplinką.
  • Platus maisto produktų pasirinkimas. Renkantis augalinę mitybą yra didžiulė pasirinkimo laisvė, skirtingai nei daugelyje kitų dietų, kai tenka atsisakyti tam tikrų mėgstamų maisto produktų arba kai į maisto prekių parduotuvę reikia eiti su griežtu produktų sąrašu. Be to, šiandien galima rinktis ir iš plataus jau paruoštų bei 100 % augaliniu maistu paremtų maisto produktų asortimento, pvz., Naturli.

Galiausiai atminkite, kad nebūtina visiškai atsisakyti mėsos, žuvies ir pieno produktų, jei norite dažniau valgyti augalinį maistą. Be to, pradžioje galite į priekį žengti mažyčiais žingsneliais, tokiu būdu laipsniškai pripratindami save prie didesnio augalinio maisto kiekio, kuriuo papildytumėte savo kasdienę mitybą.

Taip pat skaitykite

Kaip sumažinti tamsius ratilus po akimis

Tamsūs ratilai po akimis ir patinimai gali nulemti daug labiau pavargusią išvaizdą. Ir nors tamsių ...